vineri, 25 aprilie 2014

Cum sa coloram zilele ploioase

Cum ultimele doua saptamani nu ne-au oferit o vreme tocmai de vis m-am decis astazi sa incerc sa ies putin din starea asta mohorata indusa de ploile nesfarsite si sa incerc sa va dau mici idei despre cum sa ne imbracam in vremurile ploioase.
E mult mai simplu decat credem sa ne imbracam chic in zilele ploioase decat ne-am inchipui. Si pentru ca eu intotdeauna asociez zilele ploioase cu griul si cenusiul, am nevoie de multa culoare ca sa ies din starea asta. Asa ca, haideti sa ne coloram. Nu va fie teama sa incercati tinute vesele, pline de culoare in zilele ploioase. Bineinteles ca asta nu inseamna ca fim ca un curcubeu. Doar sa adaugam cateva pete de culoare in tinutele noastre si ne vom schimba sensibil starea de spirit in bine. 


  • O umbrela colorata poate fi un accesoriu ideal. Sunt o gramada de modele de umbrele colorate incat e pacat sa ne oprim la una neagra si plictisitoare. Nu investiti mult intr-o umbrela, puteti cumpara un model, doua in culori diferite pentru a adauga putina culoare tinutei voastre.
  • Un trench clasic nu se va demoda niciodata. Este ideal in orice garderoba, este usor de purtat, este foarte versatil. Il adaugi pur si simplu peste tinuta ta si esti gata pentru vremea mohorata. 

  • Aveti grija la tipul de material pe care il alegeti sa-l purtati in vreme ploioasa. Nu multe sunt cele care rezista ploilor si e pacat sa sacrificati piesele vestimentare preferate. Lasati pantofii preferati acasa si alegeti niste variante de sacrificiu. Optati pentru cizma de cauciuc sau pantofi din inlocuitori de piele sau chiar din piele atata timp cat pielea din care sunt confectionati pantofii sa fie tratata impotriva umezelii.







Nu va fie teama sa incercati cizmele de cauciuc. Sunt foarte comode, se gasesc intr-o varietate mare de modele si culori asa ca aveti de unde alege. Eu le iubesc in zilele ploioase. Mai ales ca zona unde stau eu necesita cu siguranta astfel de incaltari.
Voi ce purtati in zilele mohorate si ploioase? Sunt sigura ca aveti de fapt si voi propriile idei, cu siguranta mult mai bune decat ale mele asa ca sunt curioasa. Alegeti culorile terne sau preferati fistichiul colorat?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu