joi, 1 mai 2014

Ce are de-a face Pistruiatul cu rochia?



E timpul sa vorbim despre rochii, care de cativa ani au inceput sa fie preferatele mele. De ce asa tarziu, nu stiu. Poate pentru ca mi-am descoperit feminitatea tarziu, poate pentru ca am crescut baietoasa, poate pentru ca am facut sport multi ani si eram invatata sa port echipament sportiv sau tinute comode. Nu stiu exact. Imi aduc vag aminte ca aveam cateva rochii in copilarie, cred ca aveam pana in 10 ani  pe atunci. Iar dupa varsta asta in ceea ce priveste tinutele de fetite, nu cred sa fi avut ceva. Tin minte numai treninguri, pantaloni scurti vara  si desigur, era sa uit, pantalonii scurti pana la genunchi. De la aia mi se tragea si porecla de Pistruiatul pe vremea aia :) Da stiu, nu era flatant deloc. Il tineti minte pe baietelul din film?



Cam asa eram si eu. Ce rochii? Astea erau doar in povesti..
De blugi nici nu se punea problema pe vremea aia. Da, stiu, trist dar asta era situatia. In fine.
Ce stiu este ca atunci cand am descoperit rochiile si am inceput sa ma simt bine in ele si sa le port cu incredere, atunci mi-am dat seama ca nu mai pot trai fara ele. Si mi-as dori sa am un dressing plin de rochii din care sa pot alege in fiecare zi cate una. Pentru ca rochia este forma suprema prin care ne exprimam feminitatea, care ne pune in evidenta delicatetea si faptul ca suntem speciale, adica  femei, si nu in ultimul rand, pentru ca si barbatii ne adora cand purtam rochie. Si daca nu ma credeti, faceti un test si alaturati doua femei. Una in pantaloni si una in rochie si vedeti care va fi prima alegere a barbatilor.
Asa ca dupa ce m-am obisnuit la locul de munca cu purtatul deux-pieces-urilor despre care va povesteam in postul anterior, am trecut la rochiile office si nu numai. Si asta din mai multe motive. In primul rand pentru feminitatea pe care mi-o confereau. Un alt motiv ar fi ca rochiile sunt mai versatile si accesorizate cum trebuie se pot purta in diverse ocazii. Poti purta acceasi rochie cu accesorii in culori neutre la birou sau poti purta aceeasi rochie cu accesorii glam si tinuta se transforma radical. Un alt motiv este cel economic. O rochie costa mai putin decat un deux-piece sau o alta tinuta care trebuie combinata macar din doua piese, cum ar fi un pantalon si o camasa fara sa luam in calcul si un taior. Si un al treilea motiv, pentru ca sunt comode.
Asa ca va propun cateva modele de rochii office pe care daca le accesorizati diferit puteti sa le purtati si la un eveniment formal sau la un cocktail cu prietenii.



Va plac, asa-i?
Si cateva modele din magazinul nostru pe care le gasiti aici  pe care vi le recomand cu drag.



                                      








                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu