vineri, 6 iunie 2014

Rock Chick Style

     Care dintre noi nu a vrut vreodata sa fie sau macar sa se simta ca o vedeta rock? Eu una stiu ca mi-am dorit dar pentru ca nu am veleitati artistice de nici un fel, pot macar sa ma prefac ca sunt un star rock. Cum? Simplu! Adoptand stilul rock-chic.
Daca esti satula de bluze diafane, de fundite, de buline sau de roz sau daca doar vrei sa iesi din cotidian si sa te simti un pic rebela, e foarte usor sa combini cateva piese cheie imprumutate din stilul rock, de la vedete care promoveaza un stil al modei putin agresiv.
Sunt cateva elemente pe care insa trebuie sa le ai pentru acest gen de tinuta:
- articole de piele: o geaca sau o fusta de piele, o pereche de pantaloni sau legginsi.
- insertiile metalice. Pot fi aplicatiile metalice de pe geaca de piele, sau aplicatii metalice pe incaltamintea pe care ai ales sa o porti. Pot fi atat botine cu aplicatii metalice, ghete de motociclist sau chiar si o pereche de stiletto cu aplicatii metalice. Nu uita de bratari care incorporeaza metalul in ele.
- tricourile, topurile, camasile pe care le inglobezi in tinuta, trebuie sa fie comode, largi mai ales daca le combini cu pantalonii de piele mulati sau legginsi. Pot si tricouri cu imprimeuri indraznete dar culorile trebuie sa fie in zona gri-negru.
- machiajul trebuie sa fie in acelasi ton, preferatul este machiajul de tip smokey-ekes pe tonuri de gri sau negru. Parul trebuie sa aibe aspect relaxat, natural, eventual  usor ciufulit, dezordonat (nu neingrijit sa ne intelegem)

Insa chiar si in stilul rock-chic poti ramane in zona feminitatii, a senzualului. Poti purta articole de piele care dau un look agresiv insa combinate cu articole de dantela (un top sau chiar o fusta) nu renunti insa la feminitatea absolut necesara dupa parerea mea. Asta este stilul meu preferat.




Insa sunt si adepte ale stilului mai trashy. Acum ramane la latitudinea voastra cum combinati piesele sau care stil vi se potriveste cel mai bine.



Dintre starurile hollywoodiene care reprezinta acest stil si care totodata sunt preferatele mele, Kate Moss si Gwen Stefani






 Iar dintre vedetele autohtone, Laura Cosoi adopta acest stil foarte bine insa intr-un mod feminin foarte placut ochiului.







 Sursa foto: lauracosoi.ro

Voi ce parere aveti despre acest stil?

3 comentarii:

  1. Imi place stilul asta si il adopt oricand am ocazia. Uuuu ce idei bune mi-ai dat.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte misto stilul. iti mai trebe un pic de atitudine si gata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gasim asa ceva la Metaphor?

    RăspundețiȘtergere