sâmbătă, 19 iulie 2014

Stylish fara tocuri.




       In ultima perioada parca s-a dezvoltat un trend pentru pantofii fara toc. Balerini, loafers (pantofii fara siret), sandale plate, tenisi, espadrile, sneakers, peste tot unde te uiti in jur sunt numai pantofi fara toc. Ce este cu trendul asta? Cum s-au putut integra in fashion toate incaltarile plate, fara toc si totusi sa aibe atata succes? Ce s-a intamplat cu sfaturile stilistilor de moda referitoare la purtarea tocurilor? Nu mai tine nimeni cont de ele? Nu mai vrem sa fim feminine, sa parem ca avem picioarele interminabil de lungi purtand tocuri? Sau avem atat de pregnanta dorinta de comoditate incat ne doare in cot de frumusete si alegem comoditatea? Sau in calcai mai exact.







       Zilele trecute am purtat  o rochie alba. In prima parte a zilei am purtat-o cu o pereche de sandale absolut senzationale, pe trei nuante de albastru, cu toc evident, de care sunt pur si simplu indragostita. Dar, in a doua parte a zilei, pentru ca avusesem mult de umblat in ziua respectiva si deja ma resimteam din cauza tocurilor, mi-am dat minunatiile jos si le-am inlocuit cu o pereche de tenisi. La aceeasi rochie evident. Nimeni nu mi-a laudat look-ul in prima parte a zilei. Nu am primit nici un compliment care sa-mi gadile orgoliul. Dar in a doua parte a zilei, pe cand aveam tenisii in picioare, toata lumea cu care ma intalneam, imi spunea ceva frumos, laudativ la adresa lookului. Si atunci m-am intrebat? Oare sa fie tenisii de vina? Ce au atat de special incat sa schimbe o tinuta astfel incat sa o faca remarcabila?  Sa fie oare efectul fructului interzis?


(sursa: www.lauracosoi.ro)

 (sursa: www.lauracosoi.ro)

 (sursa: www.lauracosoi.ro)

 

















(sursa: www.danarogoz.one.ro)


Voi ce ziceti? Cu sau fara tocuri? Eu parca merg tot pe mana tocurilor.

7 comentarii: