duminică, 24 august 2014

Altfel de pastel: la par de data asta.

     Mai stiti cum isi vopseau bunicile din bloc parul cu pioctanina? Toate femeile de varsta a treia erau tunse scurt, obligatoriu permanent de oaie si par mov. Tineti minte?



Prima oara dupa multa vreme  cand am vazut o astfel de culoare de par, a fost la Kelly Osbourne. Bine, dar stiind faptul ca domnisoara in cauza a avut un trecut tulburat, m-am gandit ca in cazul si din partea ei,  din cand in cand ceva nebunesc nu are cum sa nu vina.




Pe urma au aparut de peste tot, intai nuante puternice, tari iar mai apoi, pastel. Peste ocean vorbeasc, nu pe plai mioritic, aici trendurile vin mult dupa ce se termina prin alte parti. Lavada, roz, verde, chiar si albastru, insa cele mai multe pe nuante pastel. Si atunci   m-am uitat mai bine. Si a inceput sa-mi placa. Si ma gandeam, oare sa urmez si eu trendul asta? As vrea dar, in primul rand nu stiu daca as avea curaj iar in al doilea rand, s-ar putea sa-mi spuna fiica-mea ca sunt prea batrana pentru asta si incerc sa ma dau cool. Pe de alta parte, din cand in cand, foarte des, ma plictisesc de mine si vreau sa schimb ceva iar cel mai usor de schimbat e parul. Asa ca, de ce sa nu incerc ma intreb?





























Voi ce ziceti? Va plac, sunteti curajoase si v-ati face o astfel de culoare sau faceti parte din cealalta jumatate?

10 comentarii:

  1. io fac parte din cealalta jumatate. mi se par oribile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt chiar fun prima parte, bani sa am, curajul nu-mi lipseste. Incearca!
    Ps: Se potriveste cu tatoo-ul. :)
    Andrutza

    RăspundețiȘtergere
  3. Orice culoare ti-ai face iti promit ca vin in fiecare duminica , dupa baia saptamanala, sa-ti pun parul pe bigudiuri, mamaie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu eram fan-mov / blond cand eram in liceu. Imi clateam parul suvite cu pioctanina. era la moda. Apoi , un pic mai tarziu, am cumparat o vopsea "blond" care era de fapt mov. Am suferit "un pic" pana a crescut si m-am tuns (m-am oprit la o suvita dar raul era facut )... De atunci n-am mai incercat nimic singura. Cu toate ca sunt fan mov.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tipul asta de vopsit trebuie facut la un salon specializat evident, nu cred ca e simplu de facut. Dar poti incerca iar daca iese prost, te tunzi :)

      Ștergere
  5. Si eu mi-as face. Un roz foarte pal. Diana, incercam? G.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as incerca dar tare mi-e teama ca nu iese cum vreau. deocamdata vreau sa ma intorc la blondul meu foarte deschis

      Ștergere