luni, 4 august 2014

O lume pestrita, pestrita, pestrita..

    Ieri, la insistentele surorii mele, am fost in Piata Sfatului din Brasov unde, un brand de bere organiza niste Zile ale Prieteniei.  Nu prea am fost incantata initial de invitatie pentru ca de regula evit sa ma duc in zone aglomerate insa am vrut sa schimb un pic decorul asa ca am acceptat invitatia. M-am dus acolo in ideea de a asculta niste muzica buna si de a bea un pahat de bere rece stand la o tacla cu prietenii. Berea rece a fost din belsug, muzica buna si nu prea. In schimb, o lume pestrita, cum demult nu am mai vazut.
Nici nu stiu cu ce sa incep, erau acolo personaje de toate felurile incepand de la copii sugari,  pana la batrani in cadru, fete tinere in pantaloni scurti si femei de varsta a treia cu palarii de paie pe cap. Tinand cont de faptul ca evenimenul in sine insemna totusi in concert si un pahar de bere, tinutele afisate indeplineau de cele mai multe ori conditia suprema pentru acest eveniment, adica tinuta relaxata. Insa, unii s-au relaxat prea mult as spune. De la persoane care nu folosesc nici un fel de deodorant, la sandale care in cele mai multe cazuri erau prea mici pentru purtatorii lor, foarte multe degete de la picioare bateau ritmul muzicii pe asfaltul incins. Colanti pe post de pantaloni (si nu, nici macar leggings nu erau) prin care se vedeau toate intimitatile doamnelor care ii imbracau, sfarcuri la vedere datorita sutienelor necoresponzatoare ca marime si chiloti care se vedeau in toata splendoarea lor prin rochiile la fel de prost alese ca marime si model. Si desigur,  balerini din cauciuc sau plastic, ce-or fi!!




Nu, fotografiile nu sunt facute in ziua despre care va vorbesc, insa toate sunt foarte sugestive la ce am vazut acolo. 
Asta referitor la doamne. Domnii in schimb, au si ei bucatica lor de celebritate. Majoritatea erau in pantaloni 3/4 (am vazut si de fas, nici nu credeam ca mai exista asa ceva), cu tricouri mulate si evident si cativa cu gulerul tricoului ridicat. De unde acest trend, habar nu am. Bineinteles ca nu lipseau nici barbatii care adora sa poarte pantaloni de trening asortati cu slapi.  Ah, si sa nu uit, blugi, tricou alb si curea alba asortata si la  tricou si la incaltamintea tot alba.



Da, personajele din Las Fierbinti nu s-au nascut doar din imaginatia si creativitatea unora. Sunt peste tot, pe strada si ne intalnim cu ele la tot pasul.
Si este atat de simplu sa te imbraci decent! Nu vorbesc de scump, nu vorbesc de branduri, nu vorbesc de trenduri. Doar de bun simt.

Insa, era sa uit ceva remarcabil. Oamenii  cateodata chiar se ingrijesc si va spun deoarece am vazut asta cu ochii mei. Cand stateam la un moment dat pe o bancuta, asteptand sa se ascunda soarele dupa Muzeul de Istorie sa stau si eu un pic la umbra, se aseaza langa mine, un mascul, la bustul gol avand camasa infasurata in jurul taliei (nu va spun cum miroasea).  Si incercand el sa intre in vorba cu mine, facandu-mi complimente atat mie cat si fiului meu, la un moment dat scoate  din buzunar un gloss de buze si timid, ma intreaba la ce foloseste. Ii spun care e treaba cu gloss-ul, ma intreaba daca nu il poate folosi si pe obraji, ii spun ca nu si atunci omul resemnat, da, ia gloss-ul si tacticos, il plimba de la stanga la dreapta, de doua ori, corespunzator peste buze.


 Vedeti, se poate!

10 comentarii:

  1. ai perfecta dreptate, ce lume! bai, dar io nu inteleg de ce nu se spala, ii ustura?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunteti in trend..spalatul nu se mai poarta.. :)))
    Andrutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar acolo in Pta Sfatului la tasnitoare ! :)

      Ștergere
    2. Aşa Firicel tată mai zi-le tu ce şi cum este la modă !!!

      Ștergere
  3. Pai sa dea bani si pe sapun si șprei? Prea mult. Io zic ca glosul e cel mai potrivit pe caldura mare. Tre sa ai buzele lucioase. G.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bere rece cata vrei la 3 lei paharul de 400 ml (cat o sticla de jum' la alimentara), un carnat mic spre minuscul cu 10 sau 6 lei infipt intr-un baton care nu mai era de mult proaspat, formatii anonime care nu impresioneaza si o piata plina, preponderent, cu melteni. Priceless !
    PS Specimenul cu gloss-ul era prea luat ca sa-si mai dea seama ce face ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Haide fată că şi tu eşti răutăcioasă, măcar la un Ciucaş, să râgâie omul fericit şi dacă berea-i servită de una cu decolteul până la buric are gustul de Stella Artois şi dacă eşti cu Celentano, Ardiles şi Firicel NU ai cum să nu te simţi cel mai cool din Piaţa Sfatului, cât despre preţuri ... româneşti, atmosferă ... orientală, pretenţii ... occidentale !!!

    Mă bucur că m-am aboat la blogul tău !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) hai sa depasim era Firiceilor totusi. Ma bucur de alfel ca te simti bine aici :)

      Ștergere